برنامه پردیس خلاقیت Adobe آموزش و یادگیری را متحول می کند

<strong>برنامه پردیس خلاقیت Adobe آموزش و یادگیری را متحول می کند</strong>

برنامه پردیس خلاقیت شرکت Adobe به دانشجویان کمک می کند تا شهروندان دیجیتالی جهانی شوند. دانشگاه ایالتی فایتویل جدیدترین موسسه آموزشی است که به برنامه پردیس خلاق Adobe ملحق شده است.

دکتر هکتور مولینا، معاون فناوری اطلاعات و مدیر ارشد فناوری اطلاعات در دانشگاه ایالتی فایتویل، می‌گوید: «آنچه Adobe به ما اجازه انجام آن را داد، ارتقای سواد دیجیتالی دانش‌آموزانمان است. ما به آن‌ها این امکان را می‌دهیم از که ابزارهای دیجیتال استفاده کنند و مهارت‌هایی را برای ایجاد تغییر و برقراری ارتباط محتوایی توسعه دهند. این موارد در صنایع مختلف قابل اجرا و پیاده سازی هستند.

انتخاب پردیس خلاقیت Adobe واقعاً به ما این امکان را داده است که آنچه را که به دانشجویان خود ارائه می دهیم ارتقا دهیم. ما همیشه به دنبال ابزارهایی هستیم که دانشجویان، صرف نظر از اینکه در چه رشته‌ای هستند – خواه کسب و کار، علوم انسانی یا پرستاری – بتوانند با اطمینان از آنها استفاده کنند.»

دانشگاه ایالتی فایتویل چهارمین کالج و دانشگاهی است که به طور رسمی به عنوان پردیس خلاق Adobe تعیین شده است. اکنون 62 پردیس و دانشگاه در سراسر جهان وجود دارند که این تعهد را به سواد دیجیتال و خلاقیت داده اند.

تاد تیلور، مدیر آموزشی در Adobe و استاد انگلیسی در دانشگاه کارولینای شمالی در چاپل هیل، خاطرنشان می کند: «ما می دانیم که  در حال حاضر دانش آموزان سرگرم استفاده از ابزارهای دیجیتال هستند و اغلب از این ابزارها برای برای مقاصد کسب و کار، سرگرمی یا اهداف رسانه های اجتماعی استفاده می نمایند. ولی ما به دنبال این هستیم که فناوری های دیجیتال را به بخشی از از برنامه درسی تبدیل نماییم.

ما به طور فزاینده‌ای در مورد جذاب‌تر کردن تجربه آموزشی با استفاده از فناوری های دیجیتال صحبت می‌کنیم، اما در عین حال می خواهیم مطمئن باشیم که در مورد چگونگی آماده‌سازی توانایی های دیجیتال دانش آموزان برای آینده شغلی آنها نیز فکر می کنیم.

موسسات دیگر از کارهای ما استقبال می کنند. از دانش‌آموزی که از قدرت Creative Cloud برای ساختن یک ویدیوی برنده جایزه در مورد نظریه نسبیت استفاده می‌کند، تا استادی که از ابزارهایی برای افزایش آگاهی در رسانه‌های اجتماعی در مورد افرادی که به‌طور ناعادلانه زندانی شده‌اند استفاده می‌کند.

تیلور می افزاید: “همکاری بین دانشگاه و شرکت Adobe تازه شروع شده است و ما یک شروع شگفت انگیز را تجربه کرده ایم.”

او می‌گوید: «در مرحله اول، کاری که ما انجام می‌دهیم پرورش گروهی از اعضای هیئت علمی است که راه را رهبری می‌کنند و بر همکاران خود تأثیر می‌گذارند. صرف نظر از رشته تحصیلی آنها، صرف نظر از تمرکز آنها، صرف نظر از مسیر شغلی آنها، تبدیل شدن به یک ارتباط دهنده دیجیتال چیزی است که می دانیم همه در اقتصادها و فرهنگ های امروزی به آن نیاز دارند.”

او می افزاید: «بسیار عالی است که می بینیم دانشگاه ایالتی فایتویل، که از نظر تاریخی توجه اندکی به آن شده است و دارای منابع کمی نیز می باشد، اکنون از این نوع فرصت ها برای ایجاد مشاغل و مسیرهای شغلی معنادار برای دانشجویان خود برخوردار است.

ما راه درازی در پیش داریم، اما این همکاری بین فایتویل و شرکت Adobe نقطه شروع خوبی است.

منبع : www.technologymagazine.com ، ترجمه شده توسط محمد نثاری – دپارتمان تحول دیجیتال شرکت فرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *