افتتاح اولین استودیو تجربه ایران

افتتاح اولین استودیو تجربه ایران

برای اولین بار از استودیو تجربه به عنوان یکی از اجزای زیست بوم نوآوری کشور رونمایی شد. استودیو تجربه به عنوان یک مفهوم روزآمد و نوین در اکوسیستم نوآوری که توسط شرکت هایی همچون مک کنزی، اکسنچر و دیلویت با عناوین مختلف راه اندازی و مدیریت می شود به اتصال سمت عرضه و تقاضا و همچنین توانمندسازی سمت تقاضا می پردازد. شرکت رهپویان دانش و فن آوری فرا به عنوان یکی از شرکت های بزرگ مشاوره در ایران برای اولین بار اقدام به مفهوم سازی و اجرایی سازی استودیو تجربه در ایران نمود. در همین راستا اولین استودیو تجربه ایران در گروه داده پردازی پارسیان راه اندازی شد. در مراسم رونمایی از این استودیو تجربه آقای دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری واقعی را از جنس همین استودیو تجربه برشمردند. همچنین دکتر پرویزیان رئیس هیات مدیره بانک پارسیان نیز بر اهمیت توسعه چنین مجموعه هایی تاکید نمودند.

اخبار مرتبط

معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری | دهقانی در رونمایی از استودیو تجربه پارسیان: آینده اقتصادهای خواهان توسعه معطوف به دارای‌هایی نامشهود است (isti.ir)

افتتاح اولین استودیوی تجربه/ دهقانی: آینده اقتصادهای خواهان توسعه معطوف به دارای‌هایی نامشهود است | خبرگزاری فارس (farsnews.ir)

استودیو تجربه داده‌پردازی بانک پارسیان افتتاح شد – تریبون نیوز (triboon.news)

رونمایی از اولین استودیو تجربه ایران با مشارکت فرا – شرکت رهپویان دانش و فناوری فرا (rdfco.ir)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *