بهینه‌سازی فرایند‌ها با یادگیری ماشین در فرودگاه بوداپست

بهینه‌سازی فرایند‌ها با یادگیری ماشین در فرودگاه بوداپست

فرودگاه بین المللی Ferenc List بوداپست به دنبال ارتقاء تجربه مسافران و بهینه سازی عملیات خود با اجرای مدل‌های “پیش‌بینی مسافر” است. این فرودگاه با پلتفرم تجزیه و تحلیل جریان مسافر Veovo در ابتدا بر جلوگیری از گلوگاه‌ها برای بهبود جریان مسافر و همچنین تخصیص موثر منابع در مناطق امنیتی و ورودی فرودگاه تمرکز خواهد کرد.

آنالیز پیش بینی کننده

فرودگاه بوداپست با استفاده از پلتفرم Veovo در تابستان امسال هجوم مسافران را پیش‌بینی می‌کند. پلتفرم Veovo از داده‌های حسگرهای حرکتی متعدد و یادگیری ماشینی برای درک رفتار مسافران، پیش‌بینی تأثیر اتفاقات، با هدف اتخاذ تصمیم‌های آگاهانه و فعال استفاده می‌کند.

این فرودگاه همچنین قصد دارد این فناوری را از ورودی به گیت گسترش دهد تا مسافران در طول سفر فرودگاهی خود از آن منتفع باشند.

اطلاعات زمان انتظار صف زنده و پیش‌بینی‌شده نیز نمایش داده می‌شود تا اطلاعات دقیقی را در مورد زمان انتظار در صف به مسافران ارائه دهد، استرس و اضطراب را کاهش دهد و به آنها کمک کند تا کنترل سفر خود را در دست بگیرند.

ایستوان سابو، مدیر ارشد خدمات مسافری فرودگاه بوداپست، می‌گوید: “تعهد ما ارائه خدمات در سطح جهانی به مشتریان خود و بهبود مستمر فرآیندهای عملیاتی خود است.

همکاری ما با Veovo به عنوان یک شریک فناوری یک جنبه حیاتی از استراتژی است که ما را قادر می‌سازد تا بینش‌های ارزشمندی به دست آوریم، کارکنان را بهینه کنیم و تجربه را در پست‌های بازرسی فرودگاه خود بهبود بخشیم.”

به گفته Veovo، پلتفرم ابری آن‌ها مقیاس‌پذیر بوده و امکان پیاده سازی اولیه در نقطه تاثیر بهینه را فراهم می‌کند، تا اندازه گیری، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی را در مناطق دیگری که شناسایی می‌شوند نیز شامل شود. به عنوان مثال، فرودگاه بوداپست شروع به استفاده از این فناوری در امنیت و ورودی فرودگاه کرد و اکنون قصد دارد از آن برای پیش‌بینی حضور مسافران و طرح‌های ایجاد مسیر کارآمد برای مطابقت با تقاضای لحظه‌ای استفاده کند.

جیمز ویلیامسون، مدیر عامل شرکت Veovo می‌گوید: این فرودگاه یکی از تعداد فزاینده فرودگاه‌هایی است که از قدرت داده‌ها و یادگیری ماشینی برای تغییر عملکرد عملیاتی خود بهره می‌برند.

پذیرش پلتفرم Veovo توسط فرودگاه بوداپست به درخواست فرودگاه‌های بزرگ دیگر از جمله لندن گتویک، اسخیپول، نیوآرک و دوبلین انجامیده است.

 Veovo ادعا می کند که این پلتفرم برای مطابقت با چالش ها و اولویت‌های استراتژیک فرودگاه‌ها طراحی شده است. پلتفرم Veovo ، سیستم‌ها و حسگرها را در سراسر اکوسیستم به هم متصل می‌کند تا آگاهی موقعیتی فوری را با اتوماسیون هوشمند و توصیه‌های هوشمند ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *