اضافه شدن گزینه‌های میکروموبیلتی برای کاربران راه آهن لندن

اضافه شدن گزینه‌های میکروموبیلتی برای کاربران راه آهن لندن

شرکت فناوری ریلی Whoosh با ارائه‌دهنده میکروموبیلتی مشترک Tier Mobility همکاری کرده است تا قابلیت‌های جدید حمل‌ونقل آخرین مایل سفر (Last Mile Transportation) را برای مسافران ریلی که به ایستگاه‌های لندن سفر می‌کنند، ارائه دهد.

مسافران ریلی که به پایتخت بریتانیا می‌آیند می‌توانند دوچرخه‌های الکترونیکی و اسکوترهای الکترونیکی Tier را در برنامه Whoosh پیدا کرده و رزرو کنند تا با استفاده از گزینه‌های میکروموبیلت مشترک به سفر خود ادامه دهند.

داشبورد با ناوبری آسان

 کدهای QR داینامیک Whoosh در قطار و ایستگاه نمایش داده می‌شوند، بنابراین تمام نیاز مشتریان یک گوشی هوشمند است. به سادگی با نگه داشتن دوربین گوشی روی کد، مسافران به داشبورد با قابلیت ناوبری آسان می‌رسند و با چند کلیک، می‌توانند وسیله نقلیه خود را از طریق برنامه Tier (که در اندروید و iOS موجود است) پیدا کرده و رزرو کنند.

پس از رزرو و مکان یابی وسیله نقلیه، مسافران به برنامه Tier هدایت می شوند تا قفل وسیله نقلیه را باز و شروع به حرکت کنند. وسایل نقلیه Tier در حال حاضر در لندن، باسیلدون، چلمسفورد، کولچستر و یورک در دسترس هستند.

ادموند کالدکات، مدیرعامل و موسس Whoosh، می‌گوید: “ما می دانیم که وقتی شخصی با قطار سفر می کند، سفر او به ایستگاه ختم نمی‌شود. ما می‌خواهیم مسافران برنامه‌ریزی سفر آینده را تا حد امکان ساده‌تر انجام دهند، و هر چه راه‌حل سازگارتر با آب و هوا باشد، بهتر است.”

جسیکا هال، رئیس بخش سیاست عمومی Tier، می‌گوید: “تغییرات کوچک در رفتار می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کنند، بنابراین سوار شدن به اسکوتر الکترونیکی یا دوچرخه به ایستگاه یا از ایستگاه، به جای سوار شدن در ماشین یا اتوبوس، برای کره زمین بهتر است. وسایل نقلیه Tier ، دسترسی، پایداری و راحتی قابل قبولی را ارائه می‌دهند، بنابراین یک معامله برد برد برای مسافران است.

در Tier ما همیشه به دنبال راه‌هایی هستیم تا سفرها را برای مردم بدون نیاز به استفاده از ماشین آسان‌تر کنیم. ما می‌دانیم که ترکیب حمل و نقل عمومی و حمل و نقل خرد مشترک می‌تواند باشد، و از طریق مشارکت ما با Whoosh، اکنون برنامه ریزی سفر بین شهرهای بریتانیا با استفاده از راه آهن، با گزینه‌های جابه‌جایی داینامیک، بسیار آسان‌تر شده است.”

تاثیر آب و هوا

 Tier به عنوان ارائه دهنده اسکوترهای الکترونیکی و دوچرخه های الکترونیکی مشترک، ادعا می کند که اولین ارائه دهنده میکروموبیلتی است که کاملاً از نظر آب و هوا خنثی است و جایگزینی پایدار برای ماشین برای سفر در مناطق شهری می‌باشد. Whoosh جوایزی را برای راه‌حل‌های فناوری نوآورانه‌اش دریافت کرده است که برای بازگرداندن قدرت به دست مسافران هنگام سفر با وسایل نقلیه عمومی در بریتانیا طراحی شده‌اند.

Tier به دنبال خرید اخیر Nextbike و Spin اکنون در 560 شهر در 32 کشور با ناوگانی متشکل از 350000 وسیله نقلیه حضور دارد.

ترجمه شده از وبسایت eu-startups توسط مهراد شاهمیری از شرکت فرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *